ارائه نهایی پروژه پسا دکتری پنجمین پژوهشگر این دوره، آقای دکتر احمد حسینی بنده قرائی با راهنمایی پروفسور علیرضا اصغری
با کمال افتخار به اطلاع میرساند که آقای دکتر احمد حسینی بنده قرائی، پنجمین پژوهشگر دوره پسادکتری دانشکده شیمی دانشگاه سمنان، با موفقیت این دوره را به پایان رساندند. ایشان با راهنمایی و میزبانی علمی دکتر علیرضا اصغری، استاد گروه شیمی تجزیه، در این دوره فعالیتهای پژوهشی ارزندهای را به ثمر رساندند. جلسه ارائه دستاوردهای پژوهشی دکتر حسینی بنده قرائی، امروز با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد. در این جلسه، دکتر حسینی گزارشی از نتایج علمی و پژوهشی این دوره ارائه دادند که با استقبال و تحسین حاضران روبهرو شد. ثمره تلاشهای علمی ایشان در این دوره، انتشار یک فصل از کتاب در انتشارت Elsevier و دو مقاله علمی-پژوهشی Q1 در نشریات معتبر ISI بوده است که نشاندهنده کیفیت بالای فعالیتهای پژوهشی صورت گرفته در این دوره میباشد. دانشکده شیمی دانشگاه سمنان ضمن تبریک به آقای دکتر حسینی و استاد میزبان، این موفقیت ارزشمند را گامی مهم در مسیر گسترش فعالیتهای پسادکتری و ارتقای سطح پژوهش در دانشگاه میداند و برای ایشان آرزوی موفقیتهای علمی روزافزون دارد.



نظر دهید